Dah Agak Dah,,Rupanya Ini Punca Sebenar Kubur Arwah Ibu Jasmin Hamid Diceroboh Dan Digali Semula,,Amat Mengejutkan Apabila Menemui....

Dah Agak Dah,,Rupanya Ini Punca Sebenar Kubur Arwah Ibu Jasmin Hamid Diceroboh Dan Digali Semula,,Amat Mengejutkan Apabila Menemui....

KUALA LUMPUR: Pelakon Jasmin Hamid bengang dan terkilan apabila kubur ibunya di Tanah Perkuburan Subang Jaya, diceroboh. Jasmin berkata, ketika menziarahi pusara ibunya pagi tadi, beliau terkejut apabila botol yang ditanam bagi meletakkan bunga dicabut oleh pihak tidak bertanggungjawab. 

"Saya terkejut apabila melihat kubur ibu saya berlubang. Apa salah saya sehingga orang sanggup membuat perkara yang tidak bertanggungjawab sebegitu? "Saya bukannya buat perkara yang khurafat. Kenapa ada yang mendengki? Kalau nak diikutkan, ia hanyalah perkara kecil. Cuma saya tertanya-tanya kenapa mereka buat begini?" katanya kepada 

. Jasmin berkata demikian bagi mengulas status yang dimuat naik di Instagram mengenai kubur ibu beliau, Khadijah Adnan, 62, yang meninggal dunia tiga bulan lalu, diceroboh pagi tadi. Jasmin berkata, beliau sedia berdepan dengan mana-mana pihak yang tidak berpuas hati dengannya. 

"Saya tidak mahu ambil sebarang tindakan. Lagipun saya tidak tahu siapa yang buat begitu. "Tetapi jika ada yang tidak berpuas hati dengan saya, datang dan jumpa saya. Tertanya-tanya juga, ada ke yang sakit hati dengan saya?" ujarnya.

Related Posts:

0 Response to "Dah Agak Dah,,Rupanya Ini Punca Sebenar Kubur Arwah Ibu Jasmin Hamid Diceroboh Dan Digali Semula,,Amat Mengejutkan Apabila Menemui...."

Post a Comment