HANTU SMULE NYANYI BERSAMA DALAM KERETA : EDISI SERAM SANGAT!!

Screenshot_14
Ada sesiapa dah dengar video rakaman smule dimana seorang lelaki sedang smule didalam kereta dan secara tiba tiba ada backup singer yang sambungkan lagu tu?
Bende ni real, bukan tipu punya…
Sila baca luahan hati en hairol ni (yg dganggu ketika smule)
Selama ni….Aku xpercaya sgt bab2 hantu apa smua…Aku percaya mahluk Jin Dan syaitan itu wujud…tetapi Hantu Aku tidak percaya….sebab Aku xpenah nampak….tpi malam ni trjadi pada diriku sendiri….
Aku xtau sama Ada ilusi Aku sendiri atupun sesuatu yg lain….
Aku ondway balik Dari Kluang – Segamat….seperti biasa,Aku xkan bukak radio…sebab Aku suka layn Smule….wt peneman lah org ckp….layan punya layan….Aku trgerak hati nk wt vdeo…tapi menghadap ke jalan….Aku memilih lagu sudahku tahu Dari projector band…Aku tekan solo…sebab Nak nyanyi sorang2….sebelum Aku nk nyanyi,mcm biasa la…check2 dlu kot sound dia xok ke kan…sebab Ada banyak pilihan….so Aku Dh check sound dia ok,Aku tekan la restart song…..
Nak Di jadi kan cerita,Aku lalu je kawasan tu,Aku Dh rasa lain mcm….Aku wt xtau jela…sbb Dh biasa lalu….Aku start je Nak nyanyi,Aku rasa mcm suara Aku berdouble…..mcm Ada backup singer plak…padahal Aku nynyi solo….Dh check sound smua OK sblum nk mula nyanyi…..Aku trgerak hati Nak senyap kejap,alangkah terkejut nya Aku Ada suara org nyanyi dalam tu….Jilake Nak join Aku nyanyi….Aku trpandang kelibat at cermin belakang aku mcm Ada something….Aku trus cabut earphone sepantas kilat ….
Screenshot_15
Selepas Aku cabut earphone,Aku campak phone aku ke bawah….Aku turunkan tingkap kiri Dan kanan….Aku membongkok kan badan Dan parking dagu Aku baiyekkkkkk punya Kat atas stering Kete…supaya Aku tak gatal2 Nak lihat cermin sisi Dan belakang .Aku focus je pandang depan…
Aku istifar….Aku baca ayat2 apa yg Patut yg terlintas at pale otak Aku ni ….semasa Aku melaungkan azan….Aku dpt merasakan org membelai Di belakang badanku…seperti mencuit2….Aku jadi makin gerun…tapi Aku Cuba melaungkan azan….1 Kete pun xda at kawasan tu….aku pecut Cari lampu kereta…..
Semasa memecut Dan melaungkan azan,aku teringat org ckp,baca tu kena yakin n tau maksud….terlintas at pale otak aku gambaran org azan at TV,siap subtitle melayu….hahaha….badan Aku jadi kaku…kebas habis…Aku mengharapkan sinar cahaya Dari tiang lampu jalan…
Aku budget Nak brhnti Kete at bwh tiang lampu,bukak pintu n lari 50 meter Dari Kete…..n Nak pandang apa yg Ada dalam Kete Aku….sekali xjadi daaaaa….hahaha…sebab Aku nampak Ada lampu merah kereta…Aku trus Cocok rapat Dan memotong garisan…agar org belakang boleh suluh Kete Aku…kot dia nampak ke…ley dem2 lampu….
Selepas je laungkan azan,Tiada lagi yg membelai Di belakang badanku….Aku baca surah2 yg patut untuk cool down kan diri Aku ni…..sampai je labis,Aku Dh rasa mcm xda pape kot at Kete…Trafiq light balai polis labis pun bertukar kaler merah…Aku berhentikan kereta….Aku lihat semula phone Aku….Tertera perkataan FINISH…menandakan lagu tu dah habis….Aku malas nk dengar semula..Aku tekan continue and save….at uma baru dengar….
Apabila Aku tgk semula video ni,ngam2 je lepas Aku habis azan vdeo ni Dah end duration….padahal lagu ni lebih Dari 2 minit…tapi seminit lebih je dia rakam…Aku masih ingat lagi,sebab apabila kita naik kan volume,earphone Aku ni walaupun aku xpakai at telinga,still boleh dengar lagu tu smpai habis….
Tu sahaja video yg Aku dapat Dari apps Smule….maybe ilusi,maybe kebetulan….atupun Ada problem pada apps tu sendiri…tapi kalau Korg g Kat Aku punya profile Smule tu,Kowg tgk Aku nyanyi solo lagu ni…kalau Kowg tekan SING at ats kanan tu,Kowg pilih SOLO,Korg tgk,Ada x suara mcm apa yg Aku dengar….
Aku saje Nak kongsikan pengalaman Aku…Aku xsuruh Korg percaya…tpi tu lah yg Aku hadapai Selama 3 minit….badan Aku kaku…kaki hanya pijak paddle minyak….fikiran seperti digangu…jika Kowg hadapi mcm Aku,apa yg Korg perlu buat????Hurmmmmm…maybe salah Aku jugak…sebab memekak2 dalam kereta bila lalu tempat sunyi /hutan….ni dah terkena…kira pengajaran bagi Aku lah…pas ni xnynyi time malam…nynyi time pagi je…bukan pagi buta…..dulu sangup stay dalam kereta smpai 3 pagi…padahal Dh smpai rumah ni…Smule punya pasal……😂😂😂
25/8/2016….
Hari khamis…
Pukul 9.00 pm
Selekoh kubur Cina chaah….
ASAL DARI FB TODOSHI ARIKA

Related Posts:

0 Response to "HANTU SMULE NYANYI BERSAMA DALAM KERETA : EDISI SERAM SANGAT!!"

Post a Comment