Lelaki Ini BONGKAR Aktiviti Pelacuran Di Bangladesh Yg Sgt DAHSYAT ! Patutlah Dorang Suka Gadis Melayu !


Lelaki Ini BONGKAR Aktiviti Pelacuran Di Bangladesh Yg Sgt DAHSYAT ! Patutlah Dorang Suka Gadis Melayu !

Lelaki Ini BONGKAR Aktiviti Pelacuran Di Bangladesh Yg Sgt DAHSYAT ! Patutlah Dorang Suka Gadis Melayu !

Menghela nafas panjang saya. Mengeluh. Teringat juga di Negara sendiri, adakah situasinya sama? Yang kes di Bangladesh ni, pelacur semuda 7 tahun hingga 17 tahun. Kenapa?...


ARTIKEL MENARIK: DUNIA SEMAKIN GILA!! ,,,,Laman WEB Sosial Baru Galakkan Ahlinya Tukar Isteri Tunang Dan Kekasih Termasuk Orang Melayu.

Lihat 8 foto bagaimana pelacur kanak-kanak di Bangladesh diberi makan UBAT yang digunakan khas untuk MENGGEMUKKAN lembu..

Buka mata. Lihat hidup kanak-kanak Bangladesh ini.

kanak%2Bbangla2.jpg

Menghela nafas panjang saya. Mengeluh. Teringat juga di Negara sendiri, adakah situasinya sama? Yang kes di Bangladesh ni, pelacur semuda 7 tahun hingga 17 tahun. Kenapa? Sebab desakan hidup. Kalau anak kita, adik kita masa berumur 7 tahun , riang gembira bersama kawan-kawan dekat sekolah, anak gadis di Dhaka ni terpaksa melayan lelaki hidung hitam yang sanggup mengeseks dengan kanak-kanak sebab hawa nafsu. Sedih betul lihat gambar-gambar ni.

kanak%2Bbangla3.jpg
Maya, 16 tahun, mengenakan lipstik di depan seorang pelanggan di kamarnya yang kecil di Kandapara, Tangail, timur laut Bangladesh

kanak%2Bbangla4.jpg
Kamar kecil untuk bersenggama


kanak%2Bbangla5.jpg

kanak%2Bbangla6.jpg

Di bandar Dhaka Bangladesh anak gadis yang dipaksa masuk ke dalam kehidupan yang menghinakan pelacuran, penyeksaan dan dipaksa memakan steroid.

Di Tangail, 800 wanita termasuk remaja telah terperangkap dalam kancah pelacuran selama bertahun-tahun.

kanak%2Bbangla7.jpg
Pekerja seks menunggu pelanggan di depan ‘biliknya’ di Bangladesh.


Pelacuran remaja adalah satu rahsia terbuka di Bangladesh walaupun ia perbuatan yang tak berperikemanusiaan. Gadis dipaksa memakan ubat yang digunakan untuk menggemukkan lembu yang dipanggil Oradexon. Gadis-gadis yang terpaksa menggunakan dadah untuk “lebih kuat dan sihat”. Kasihan betul. Agaknya di negara kita pun macam ni tak eh?

kanak%2Bbangla8.jpg
Dadah Oradexon yang digunakan untuk menggemukan lembu yang terpaksa dimakan oleh pelacur kanak-kanak ini.

“Tuan saya memaksa saya untuk mengambil tablet. Dia memukul saya dan tak memberi makanan,” Hashi, pelacur, yang mempunyai seorang anak lelaki berusia empat tahun yang tinggal dengan saudara mara.

“Dia mengugut saya dan mengingatkan saya tentang hutang-hutangsaya. Pelanggan sentiasa mencari untuk anak-anak gadis yang sihat. Saya mengambil Oradexon. Saya memerlukan pelanggan, jadi saya boleh membayar bil-bil dan pinjaman saya. Saya ingin menyimpan wang untuk anak saya,” katanya.

kanak%2Bbangla9.jpg
Hashi menunggu pelanggan tua tak sedar diri.


kanak%2Bbangla10.jpg
Maya, 16 tahun yang menunggu pelanggan tua yang tak sedar diri juga.


kanak%2Bbangla11.jpg
Maya sedang makan sebelum memulakan ‘pekerjaan’ beliau.


kanak%2Bbangla12.jpg
Hashi, 17 tahun, memeluk Babu, atau ‘suami’ , di dalam bilik kecil di rumah pelacuran Kandapara dalam Tangail, timur laut Bangladesh.

Menurut BBC, satu tinjauan yang dijalankan oleh Action dalam dua kancah pelacuran mendapati Oradexon untuk menjadi sangat ketagihan dan memudaratkan. Ia mengatakan pil boleh mempunyai Keberkesanannya menjejaskan ke atas hormon-hormon, menyebabkan tekanan darah tinggi, ruam kulit dan kerosakan hati. Dari masa ke masa, dadah boleh merosakkan sistem imun wanita dan tiga pengguna dipercayai telah mati.

Tak mampu nak kata apa-apa. Mungkin tak ada pilihan hidup yang lebih baik untuk mendapatkan duit dan makanan. Patutlah warga asing Bangla kalau datang Malaysia bukan main kerja keras dia untuk cari duit. Dan even kedai-kedai pun guna khidmat mereka dari rakyat tempatan sebabkan kerajinan mereka. Macam ni punya miskin sampai kanak-kanak pun dijadikan pelacur. Tak mampu lah saya nak buat #twtupkaseh di Bangla untuk selamatkan mereka. Cuma saya doakan mereka akan dapat keluar dari kancah pelacuran dan pergi ke sekolah bersama anak seusia mereka. Kerana mereka ini berhak dapat pendidikan macam orang lain.

Related Posts:

1 Response to "Lelaki Ini BONGKAR Aktiviti Pelacuran Di Bangladesh Yg Sgt DAHSYAT ! Patutlah Dorang Suka Gadis Melayu !"