[5 Foto] Baru Kahwin, Tapi Kini Hafidz Rushdi Ada Hubungan Dengan Maria?


Dalam diam, nampaknya pelakon Hafidz Rushdi kini dikatakan sedang rapat dengan seorang wanita bernama Maria dan menurut sumber, Hafidz dilihat sering bersama Maria.

Perkara ini pastinya mengundang tanda tanya lebih-lebih lagi, pelakon ini baru sahaja mendirikan rumah tangga bersama isteri tercinta. Memang mengundang kontroversi jika Hafidz masih berdegil untuk berhubungan dengan Maria.

Bagaimanapun, menurut Hafidz, dia mengetahui apa yang dilakukannya dan sangat pasti hubungannya bersama Maria tidak akan mengundang tohmahan kerana Maria sebelum ini sememangnya banyak membantunya dari segi kerjaya.

“Saya pasti apa yang saya lakukan ini tiada salahnya lebih-lebih lagi apabila sememangnya Maria banyak membantu saya dari segi kerjaya”

“Maria yang saya maksudkan di sini ialah produk Maria Miracle. Dengan jadual lakonan saya yang padat, Maria yang juga berfungsi sebagai penambah tenaga (energy booster) memang sangat membantu saya untuk terus kekal cergas,” katanya.



Tidak mahu peminat Hafidz salah faham, produk Maria Miracle yang digunakan Hafidz bukan sahaja mampu memberikan tenaga namun dalam masa yang sama dapat menjadikan kulit lebih cerah dan gebu. Malah ia juga membantu untuk memudahkan penyingkiran toksin.

Sememangnya terbukti dengan testimoni yang berjaya mengembalikan keyakinan wanita, produk Maria Miracle juga semakin mendapat permintaan ramai lebih lebih lagi cara penggunaannya hanyalah berdasarkan serbuk.



Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan produk ini yang terbukti berkesan kepada Hafidz, anda bleh dapatkan lebih maklumat di www.equalherbs.com dan juga di Facebook mereka.



Related Posts:

0 Response to "[5 Foto] Baru Kahwin, Tapi Kini Hafidz Rushdi Ada Hubungan Dengan Maria?"

Post a Comment