SHUIB SEPAHTU KONGSI CERITA SEDIH KALI TERAKHIR BERJUMPA ARWAH PAK YUS

66832_454824154636911_1370919594_n.jpg



Malam semalam ,@shuibsepahtumenangis sambil bercerita … 3 @ 4 hari lepas semasa latihan untuk#juaraparodi@shuibsepahtuada rasa kelainan dengan pak yus,@shuibsepahtutanya .. “Pak yus marahkan saya ke? Kalau saya buat salah saya minta maaf ” jawab pak yus “tak de” itu lah kali terakhir@shuibsepahtumeminta maaf dari pak yus.

itu sedekah..lah seindah suria.. yg mmbawa bhagia.. lah dari hati .. dunia pon berseri … amin



Malam semalam , @shuibsepahtu menangis sambil bercerita … 3 @ 4 hari lepas semasa latihan untuk #juaraparodi @shuibsepahtu ada rasa kelainan dengan pak yus, @shuibsepahtu tanya .. “Pak yus marahkan saya ke? Kalau saya buat salah saya minta maaf ” jawab pak yus “tak de” itu lah kali terakhir @shuibsepahtu meminta maaf dari pak yus. #Repost @yus_jambu76 with @repostapp. itu sedekah..lah seindah suria.. yg mmbawa bhagia.. lah dari hati .. dunia pon berseri … amin @yusriansfc @yus_jambu76.fans @yus_edo_lovers @yus.vangers @pakyus.sgfc #sempoimempoiyempoikelempoi #jgnisapgam #nesamboyz #adidas #adidasmy #adidasklcc #adidasoriginals #anakperlis #jambu #aptb #Kicapnak #kemonla #zxflux #tubular #stansmith #sanggarpujanggaproduction #sanggarpujangga #akubdkmetal #akubdkselayang #senyuman
A photo posted by @sitisarahraissuddin on Nov 30, 2015 at 3:58am PST
Sumber: beritapsiko

Related Posts:

0 Response to "SHUIB SEPAHTU KONGSI CERITA SEDIH KALI TERAKHIR BERJUMPA ARWAH PAK YUS"

Post a Comment