Dedah Sikap Buruk Achey Yang Sebenar! Memang tak sangka




Surianti (tengah) bersama dua anaknya. Gambar dari Facebook Surianti.


PETALING JAYA: Balu pelawak Harun Salim Bachik terpaksa mengambil keputusan membawa diri dengan pulang ke kampung halamannya di Kulim, Kedah selepas tidak mampu menanggung sara hidup di ibu kota.


Surianti Mohd Nor, 35, berkata, sumber pendapatan menjual produk kesihatan Legasi Hsb tidak mencukupi bagi menampung kos sewa rumah dan anak-anak yang masih bersekolah.


"Saya akui tertekan dan tidak mampu lagi untuk menyara hidup kami anak beranak di Kuala Lumpur, sebab itu saya ambil keputusan untuk balik kampung Isnin depan.


"Sewa rumah sahaja RM1,500, anak-anak yang sedang membesar lagi, ini pun semua barang-barang kemas saya terpaksa digadai. Sekurang-kurangnya bila balik kampung saya akan mulakan hidup baru bersama ibu-bapa saya," ujarnya

Related Posts:

0 Response to "Dedah Sikap Buruk Achey Yang Sebenar! Memang tak sangka"

Post a Comment